bibliography |
Bibliografia, katalogi, ciąg dalszy. (początek z lat 1966 – 1999 zamieszczony jest w „Zasobniku”) Katalogi: Wobec Apokalipsy – Bielsko Biała, 1999r. Moja Ziemia – ZPAP, Warszawa, 1999r. Trawnik 99, Muz. Nar. Szczecin Spotkania Krakowskie 2000, OD-DO, Bunkier Sztuki - Kraków Korper versus Materie. Im Kreis der Krakauer Gruppe (Bunkier Sztuki, Kraków 2000) Artists for SQAL/P –Brighton. July 2000 Perz?Rhizom Ein deutsch-polnisches Kunstprojekt. Stadtlische Galerie Villa Zanders, Bergisch Gladbach 2000 ARTKONTAKT, Centrum Kultury w Lublinie, 2000r. Żywa Galeria 1969 – 1981 (łódzki progres. ruch artyst.) Hybrid Dwellings, Gal. Arsenał, Białystok 2001 Navinki 2001 Mińsk, Białoruś Autonomiczny ruch konceptualny w Polsce – BWA Lublin 2002 Polacos. Instytut A. M, Ajuntament – Barcelona 2002r. Hiszpania Gazeta Oli Mir, „Daily News”(przedruk) N.Y. USA Kolekcja Sztuki Współczesnej na 1000-lecie Gdańska, 1997/1999 International Art. Fuku Masu Project’ 02, Nagano, Japonia Kalwaria Zebrzydowska, katalog Galerii Środowisk Twórczych BCK, Bielsko Biała 2002r. Labirynt – BWA Lublin, 2003r. Od WARhola do WARpechowskiego, BROŃorblin, Warszawa 2003r. Rysunek pierwszy język, Galeria Środowisk Twórczych, Bielskie Centrum Kultury, 2003r. Europejski Festiwal Sztuki Perfprmance, Lublin 3-6 VI 2004 Labirynt – BWA Lublin, Wystawy w 2002 r. Teksty: Maria Pinińska-Bereś, katalog- Bunkier Sztuki 1999r. Pożegnanie Rzeźba Polska, tom VI, Orońsko 1997, „Ciało i sztuczność” Rita Baum Nr.2/1999r. Edynburg 1972 Czas Kultury Nr6-1 „Bizantynizm...” Tadeusz Kantor – niemożliwe. Rozmowa ze Zbigniewem Warpechowskim – JanTrzupek, Bunkier Sztuki – Kraków 2000 Żywa Galeria ( 11 )1999 „Przyczynki do dziejów fałszerstw o sztuce polskiej lat 60 i 70-tych”. Gazeta malarzy i poetów – Poznań Nr.2/2000 – „Smutna prawda” „Performance” No.56/57(1988) zdjęcie z EDGE88 (Londyn) Soc-postmodernizm czyli sztuka kontenerowa, FRONDA Nr.21/22 Bizantynizm – Czas Kultury Nr.6-1 (1999/2000) Kantor – Czas kultury Nr.6 (2000) „Między młotem a kowadłem” – Arteon, nr.9(17) wrzesień 2001 „Moda” – Arteon, nr 10(18) październik 2001 „Pomiędzy młotem a kowadłem” Czas Kultury Nr. 2/2001 „Szkoła” Czas Kultury Nr. 3/2001 „Błąd Tadeusza Kantora” Czas Kultury Nr. 4/2001 „Maksymalizm” Czas Kultury Nr. 1/2002 „Partum” Czas Kultury Nr. 2/2002 „Tekst dla Czasu Kultury”, Czas Kultury Nr. 3/2002 (koniec współpracy z pismem) „O pocieszeniu” , Znak, (12) 2002) „Goła dupa”, katalog Europejskiego Festiwalu Sztuki Performance, Lublin 2004 Recenzje: Marek K. Wasilewski – „Byłem jak naciągnięta struna” Czas Kultury – Nr2/1999 Lukasz Gorczyca – „Rysunki niekulturalne”, art. + business 4/2000 Rob La Frenais „Nail Driven Trough the Hand” The Artist’s Body –Phaidon 2000 Jerzy Hanusek – „Robak w sztuce” , wyd. Otwarta Pracownia – Kraków 2001, s.77 i 231 Sławomir Marzec „Warpechowski – Raiser”, „NY Arts”, vol.7, Nr.4 April 2002 Łukasz Guzek „Art. Action” 1958-1998, Quebec 2001 Daphna Levi –Ha-Aretz, 31maja 2002r. Tel Aviv „He starts off with love” (wyd. hebrajskie i angielskie) Marta Woynarowska, Krzysztof Jarosz, “Eucharystia – najgenialniejsze performance”. Gość niedzielny, Nr.30 Rok LXXXI, 25.07.2004r. |